Direktlänk till inlägg 13 november 2012

ganska tråkit!

Av malin Johansson - 13 november 2012 16:32

hej alla!!

just nu sitter jag i tvrummet vid våran sega data!!

jag har tröttnat på att uppdatera via mobilen för den gör inte som jag vill... så just nu passar jag på att skriva ett inlägg nrä ingen är hemma! min mamma är ju en sån som står och kollar vad man håller på med!

jag ska försöka få dom till att vända data bordet så jag sitter lite enskillt och kan jobba på bloggen som börjar bli ganska poppis nu!

med poppis menar jag inte antaket kommentarer elle rså utan sidvisningar osv!

det är ju ganska kul men nu till det tråkiga

min mamma va inne på facebook och hittade nån som ville byta sina hockey biljetter mot ett paket kaffe..

det va ju bara 2 biljetter så min mamma och hennes kille ska ju gå.. jag får sitta hemma och passa mina bröder.. det är inte riktigt vad man känner för idag!


och nu kom dom hem.. wiho.. jag frågde om vi inte kunde göra det med datan men då blev christer bara sur.. kul..

va ju nyss på väg att berätta en rolog sak för er men den glada kännslan försvann ju.. nu sa mamma att vi skulle vända och fixa.. kan ladda upp bilder från mobilen sen! skriver det roliga sen!

puss hej!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin Johansson - 7 december 2012 18:55

hej alla länk till min nya blogg! går det inge bra där kommer jag tillbax till denna så håll lite koll!   www.nattstad.se/pellekanin   vet inte om det blev en länk men det märker vi! puss hej vi ses på nattstad!   ...

Av malin Johansson - 7 december 2012 15:22

hej alla! nu har jag fått låna pappas data! så jag är xoå framme i älmhult! det känns ganska chill att va hemma! men det är ju ingen här som kan va för alla ska ju på balders.. jävla skit.. aja jag får väl underhålla migsjälv!   jag funderar ...

:3

Av malin Johansson - 7 december 2012 10:11

Gomorron bloggen!! Nu sitter jag i bilen i tenhult på mammas jobb! Snart drar jag ner till älmhult och skåne igen!! Faan va jag saknar det stället! Kellie skulle hängt med men nu blev hon sjuk så jag fåe åka själv:( men men!! Igår köpte jag prese...

Av malin Johansson - 5 december 2012 18:47

Hej bloggen!!! Nu sitter jag och gör läxorna medans jag pratar med hannes.. Det är så tråkit att göra läxan..... Gaah! Gör längre inlägg sen! Puss!...

Av malin Johansson - 4 december 2012 21:23

Mitt internet lagggar! Aja här kommer det jag lyckades med! (vissa bilder är gammla!)...

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards