Alla inlägg den 20 november 2012

Av malin Johansson - 20 november 2012 19:17

tjenna bitches!!

nu har jag jort ett konto med mylovebasket och fått det andra fanskapet att funka!!! jag kommer kunna tjäna pengar!   och för dom pengarna kan jag bli snyggare:3 vet ni.. jag tror att ingen läser en ful tjejs blogg.. eller jo kanske några men det går nog bättre för en snygg tjej.. det kanske är därflör jag inte har så många läsare?

aja skitsamma


vi har 4 flaskor ketchup i kylskåpet och det spökar i vår lägenhet!!!  


JAG ÄR KUNGGGGGG  


undrar vad som händer om jag klickar på mylovebasket-knappen.. det måste jag testa!!

det kom bara upp nån sida som vägrade ladda..

nu ska jag ner på mitt rum och kolla på en papegoja som sjunger gangnam style.. eller nått.. puss hej vi höres imon eller nå

:/

Av malin Johansson - 20 november 2012 16:14

hej..

nu är jag smått irriterad!

jag skulle fixa ett program så jag kunde tjäna pengar på min blogg, MEN det vägrar funka!!!!!!!!!!

asså jag blir seriöst förbannad!! sen går man och kollar andra sidor,bloggportaler osv men hittar inget vättigt!! jag hittade en blogg portal som heter vitorm.se och jag funderar på att byta till den men den har ingen iphone app och jag kan ju inte alltid uppdatera via datorn! för om jag börjar blogga med vitorm.se skulle jag tjänat 0,50 öre eller 50 öre pär klick.. jag vet inte riktigt och datan laggar frö mycket frö att kolla det.. jag tror jag håller mig här ett tag till och kanske fixar ett konto på mylovebasket som jag kan göra här och då måste jag ansluta till facebook och det vill jag inte riktigt ännu om jag inte ansluter till en speciell facebook bara för denna bloggen.. hmmmmmmm nu fick jag en ide!! mohahahhaha

jag ska bara låta datorn vila sen ska jag göra ett konto! :3 hihihihihih

nu ska jag vila.. puss hajj

Av malin Johansson - 20 november 2012 13:19

hejhej!

jag är en jäävla klant!

jsg sitter här och ska fixa så jag käna pengar på bloggen MEN jag har glömt emailen! om jag minns rätt så är det bara lösenordet som inte funkar! jag fattar inte!!

är en jävla klant! så duktigt............

Av malin Johansson - 20 november 2012 10:53

hej alla!

idag är jag hemma sjuk.. inte kul... jag hatar att va sjuk..

när jag skulle gå ut ur mitt rum och upp för att äta kommer min mamam ner från trappan med en man.. jag blir livrädd och tror jag såg i syne men det va bara nån som skulle mäta nått tjaffs..

aja.. just nu har jag jätte ont i huvet och borde inte lägga in nått men jag uppdaterade inte igår och kände att jag behövde det för att inte tappa fler läsare.. men jag behöver lite hjälp!

jag känner att min blogg är lite tråkig... har ni några ideer om hur jag skulle få den att bli roligare?

vad vill ni att jag ska skriva om?

vill ni ha video inlägg osv?

jag känner då att min fantasi är slut.. snälla svara på vad ni vill att jag ska göra/skriva om! hade blivit jätte glad och det är klart ni får va anonyma om ni vill det!

skulle bli väldig tacksam!

nu ska jag snart ner och vila.. mår inte alls bra! puss ovh hej hoppas ni har/haft det bra i skolan!!  

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards