Alla inlägg den 30 november 2012

Av malin Johansson - 30 november 2012 20:00

Har nya skor!!! Vann dessa på tradera för 66 kr!!!!!! Är så jäääääääävla glad!!!!!!!! Hihihiihihihihihihihi

Av malin Johansson - 30 november 2012 17:55

tjenna bloggen! :3

sitter här och diggar till Baracuda la di da! älskar den låten!! övade tile shuffle igå och jag kan 2 steg !! wiho men tror fan jag ska lära mig jumpstyle ist.. jag gillar det bättre.. idag försov jag mig.. vaknade 8.....


im million miles away from home and la di da di daah

xD


i morse när jag skulle till bussen fick jag hjälpa en tant över vägen! visste inte att man fortfarande kunde det!! xDD


ive cried a million tears a million times


ursäkta låt bitarna emellanåt.. jag bara älskar denna låt!!


iskolan idag gick vi bara runt osv.. hihi och jag är suuuuuuuuuuuuper nervös!!! en snybbe som heter hannes ska ringa mig idag och helgen efter nästa helg ska vi ses :3 faan va läskit!!!!!

hästar finns inte!


jag ska nog fan ut och åka pulka med brorsorna!


jag och kellie va på rusta idag och jag hittade en parfym som luktade sååå gott! den luktade vanilj ! jag ska fan köpa den!!

omfg!!


hihihihihihihihihihihihihihiihihihi!! damp...... nä nu ska jag ut och åka pulka! hejsvejs!!

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards