Alla inlägg den 28 november 2012

:3

Av malin Johansson - 28 november 2012 23:30

Hej bloggen!
Detta blir inget långt inlägg iomed att det är på mobilen..
Nu har jag tagit hål i öronen och jag har klantat till det med en kille.. Den kärleks historien kommer nog imon..
Fett oseriös bild på mig i glasögon!

Gonatt<3

Av malin Johansson - 28 november 2012 18:04

tjenna människor!!!!!!!!

internetet funkar!!!! WOOOHOOOOOO!

MEN! nu är det oxå en tråkig sak.. jag har glasögon! vi var nyligen och hämtade dom.. det tog hela 2 dygn.... fan va ful jag är i dom.. tur att det bara är läsglasögon! faan.. men det hjälper! brukar få jätte ont i huvet när jag ska blogga men det gör inte ont alls!! det är fett najs!

yaaaaay


nästa helg ska jag hem till pappa.. med kellie! läääääääääääääääääääängtar!

usch vad ska jag skriva? ja jag har färgat håret.. snart ska jag ner och tvätta och ska försöka ta fler hål i öronen idag.. hoppas det blir snyggt.. har ju inte några sånna mindre örhängen som passar med dom jag har men det går att köpa!

jaa.. vad ska jag skriva om?! vad vill ni läsa?! snälla alla svara denna gången!

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards