Alla inlägg den 9 november 2012

:)

Av malin Johansson - 9 november 2012 23:31

Gonatt sötisar!
Vi hörs imon!

p.s När ni ska äta frulle, gör en jordnötssmör och sylt macka! Så jäääääääävla gott!!!!

Har inte hittat min klubba!-.-
Den har fått ben och sprungit i väg.. Troe han är i mexiko nu och lever som en förrymd fånge.. Tänk om han har hittat en fru!:o och skaffat barn?:oo OMG jag ska nog sova nu.. Puss och kram!

Av malin Johansson - 9 november 2012 22:03

Gissa vad! Min jävla klubba är borta!
Hur fan lyckas man med att tappa bort en klubba?! Så jävla smart är jag..
Suck.. Om nån som har varit hemma hoss mig sätt en polkagrisklubba formad som ett hjärta med bitmärken i så smsa nu!

Aja.. Hittade en rolig text bland mina facebook bilder idag!
Here it comes!
Jag står vid vägen och hör turbon vråla, VOLVO kan minnsann inte med effekten snåla
Men snart jag hör nått kämpa och döna,
Det är en SAAB som låter som en våldtaken höna,
Mitt öra blöder, jag faller ner på marken, alla SAAB tillverkare  borde få sparken!
Men skit i detta och ta en tur, min VOLVO pallar i ur och skur,
Sitter och drömmer om en värld med klass, där alla SAAB byggs om till utedass

Tycks?
Snodde den från dennis när vi va tsm..
Det va ett tag sen det..

Aja nu ska jsg ligga i min säng och kolla gammla tv program på youtube:3
Skriver nog när jag går och lägger mig

Av malin Johansson - 9 november 2012 15:31

Hej alla glada!
Ganska chill att sitta på rummet och kolla på coola bröllop på mobilen när man äterxD
Jag vill med gifta mig:(
Nån som vill gifta sig med mig?:(

Av malin Johansson - 9 november 2012 14:31

Hej alla!
Idag är jag hemma sjuk oxå.. Blä.. Har inte vaknat redit ännu men har spenderat dan med att kolla my big fat gypsy wedding på youtube..
Jag älskar deras livsstil!
Kvinnorna är hemma och städar,männen jobbar och bara äääääälskar deras klädstil! Jag skulle länkat men kan inte det på mobilen och den värkar inte vilja som jag vill just nu.. Puss hejj

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards