Alla inlägg den 16 november 2012

Av malin Johansson - 16 november 2012 21:46

mobba inte min random rubrik.. känner att jag inte har nån fantasi alls idag!

förlåt att jag är så dålig på att uppdatera denna veckan..

mår inte så bra..

idag hade jag huvudvärk ovh fick en ibumetin av jenny.. dafoqq gav hon mig?!! va helt jävla groggy sissta lektionen!

tagggggga jobba i helgen-.-

jag mår såååååå illa   

jag äe kkkkuuunnnggeeennnnn utan pungen xD  

faan va jag längtar tills jag köpt trallan!! blir helt jävla glad jag bara tänker på det!!! faan va porrig den kommer vaa!

ganska rolig sak idag.. efter maten (iskolan) stog det ett gäng killar vid mopederna ovh förde ett jävla liv! det roliga va att dom spana in oss och försökte får vår uppmärksam het,, just då körde det förbi en volvo raggare och vi bara vändee på huena och följde honom med blicken!! det har hänt innan att det gänget har suttit i matsalen vid borrdet brevid oss och snackat högt som faan om moppar och min reaktion va att viska ''moppebögar''  

faan mopeder ser fan ut som misshandlade gigantiska skalbaggar!! man ska ha traktor!!

just nu sitter jag vid denna sega dator och gör ett inlägg medans mamma kollar twilight.. hatar dom filmerna!

nu ska jag ner och häcka i mitt reum..nån som kan va social på kik?? skriv isf till pellekanin

puss och kram! vi höresssssssss  

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards