Alla inlägg under oktober 2012

Av malin Johansson - 6 oktober 2012 19:14

Hej alla!!
Idag har jenny sovit över här!
Hon ska typ hem nu..
Vi gick och la oss vid 3..
Hon börja garva så fort jag sa "space"
Idag har vi varit på a6 och jag köpte en wonderbaum(stavning?!)
Aja nu ska vi packa puss

Av malin Johansson - 4 oktober 2012 22:34

Idag har jag,jeje och kellbell varit på stan!
Jag köpte en ny fondation och en vit kajal
När vi va på newyoker hitta jag och jeje nån typ bhskorset som vi va tvungna att prova!
Blev kär i den:3
Varit en ganska najs dag!
Imon ska jag laga tacos!!!
Mums!
Vi har oxå en plan för halloween!
Hahahahahhahhaha fan va sexiga vi kommer va!
Freda imon! Jippie!
Men ska jobba på söndag..;/
Det ända bra med det är väl att jag får mer pengar så jag kan köpa traktorn snart!!
Blir en söt liten duett!
Jag ska döpa honom till Päär!
Ska köpa typ stickers där det står "Duetten Päär" och sätta på sidan utav han!

Aja! Det jag köppt kommer på bild!
Gonatt puss!!:**

Av malin Johansson - 3 oktober 2012 22:21

Nu ska jag gå och lägga mig efter att ha varit på bio med jenny!
Ni måste seriöst se filmen Ted!!!
Bland dom första gångerna jag gråtit till en film!!

Gonatt på er alla!!:*

Av malin Johansson - 3 oktober 2012 18:01

Bio med jeje nu!!:D
Vi ska se ted!
Vi är över lyckliga!
Köppt ett kilo godisxD
Och 2 stora läsk...
Jag kommer fan pinka ner mig!!

Puss puss;***

Av malin Johansson - 3 oktober 2012 18:00

Bio med jeje nu!!:D
Vi ska se ted!
Vi är över lyckliga!
Köppt ett kilo godisxD
Och 2 stora läsk...
Jag kommer fan pinka ner mig!!

Puss puss;***

-.-

Av malin Johansson - 2 oktober 2012 23:22

Förlåt för att det inte blivit nått inlägg men det laggade..

Gonatt

Av malin Johansson - 1 oktober 2012 23:10

Gonatt puss till er allihopa!
Hoppas ni haft en bra dag!
Nattinatti:***

Av malin Johansson - 1 oktober 2012 19:11

Förlåt för att jag inte uppdaterat idag..
Hann inte göra det på morronen och hade kasst batteri på mobilen i skolan..

Idag har jag ju då varit i skolan..
Lika tråkit och äckligt att va där som vanligt..
Jag är ju då inte särskillt omtyckt utav alla tjejerna där..
Hade spanska prov.. Det gick väl ganska bra.. Nä..
Sen hade vi NO oxå och skulle lyssna på våra hjärtan..
När jag äntligen hittade mitt så höll jag på att spy! Mitt hjärta slår så jävla ojämnt!
Asså det va fan läskit att höra!!

När jag och Kellie skulle in till a6 va ju såklart lucas där.. Han bara "hej malin! Jäkla vilka pattar du har!" mitt svar till de va att ta tag i mina bröst och säga "my boobis"... Aldrig sagt att jag va normal..
Sen va vi ju på ur&penn och herre gud vilka söta navelpiercingar dom har!!
Jätte gulliga! Alla ni som vill ha ett nytt smycke gå dit!
Hittade oxå en söt tröjja på hm och typ världens coolaste jacka!
Min dag än så länge!

Idag har jag haft ett par svarta byxor från cheapmonday, ett vitt linne från cubus och min vackra ed hardy tjocktröjja!
Bild kommer över eller undet texten!

Aja puss nu ska jag ringa min pappa!

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards