Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 22:48

Fyfaan vilken rolig dag!
Jag och jenny hade volvo tröjjor på oss, vi sprang till rosen, satte oss på golvet och väntade på kellie när hon kommer ser vi nårra killar från våran skola och jag bara "hej lillsnorre! Vill du ha en kram?" så fick han en kram!
Sen va vi på willys vid barnmaten och jag och jenny fick damp! Sen kom lillsnorre med nya kompisar och han fick en kram och lyfte mig, sen fick jenny för sig nått..
Hon gjorde så jag rammla och börja asgarva!
Sen gick vi ut och jag skulle bära jenny på ryggen.. Det gick inge bra.. Vi rammla diräckt..
Sen gick vi ut från rosen och så hoppade jag och skrek.. Sjöng oxå låten livet är en våldtäckt!
Fyfaan va kul vi hade!!

Det blir nårra blogginlägg imon för då ska vi till tenhult!!
Se vad vi får för oss att göra där..
Hihi
Gonatt puss och kram på er alla
Bild bjuder jag på!<3

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 20:27

Så här snygg har jag varit idag..
Vet jag är grymt sexig

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 18:50

Idag när jag,jeje och kellbell skulle åka in till a6 va bussen ganska full så vi skulle ta den där konstiga stolen man måste dra upp nått för att kunna få fram,medans jenny och kellie försökte satte jag mig för att hålla platserna.
Då kommer en äcklig gubbe som luktade alkohol och satte sig brevid MIG!
Precis när dom skulle sätta sig där..
Vi satte oss då på platserna som typ är på sne, då sitter gubb fan och glor på oss!!
Han såg ju inte mig så mycke för jag hade jenny i knät..
Usch och fyfan!

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 08:55

Nu sitter jag på bussen..
Har tröttnat på det..
Längtar som faan tills jag har min tralla..
Slippa den här skiten..
Idag kunde jag iaf ta en senare buss för jag har sovmorron på torsdagar..
Så slipper stå upp idag,,
Nä nu har jag fått mascara i ögat så kan inte skriva mer.. Puss

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards