Alla inlägg under oktober 2012

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 18:50

Idag när jag,jeje och kellbell skulle åka in till a6 va bussen ganska full så vi skulle ta den där konstiga stolen man måste dra upp nått för att kunna få fram,medans jenny och kellie försökte satte jag mig för att hålla platserna.
Då kommer en äcklig gubbe som luktade alkohol och satte sig brevid MIG!
Precis när dom skulle sätta sig där..
Vi satte oss då på platserna som typ är på sne, då sitter gubb fan och glor på oss!!
Han såg ju inte mig så mycke för jag hade jenny i knät..
Usch och fyfan!

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 08:55

Nu sitter jag på bussen..
Har tröttnat på det..
Längtar som faan tills jag har min tralla..
Slippa den här skiten..
Idag kunde jag iaf ta en senare buss för jag har sovmorron på torsdagar..
Så slipper stå upp idag,,
Nä nu har jag fått mascara i ögat så kan inte skriva mer.. Puss

Av malin Johansson - 10 oktober 2012 23:15

Hej alla!!
Idag har väl varit en normal dag..
HKK på elevensval.. Fick jobba med hampus som vanligt.. Helt ok att jobba med han.. Bara jag slipper dom andra tjejerna där och lukas..
Som vanligt så va ju lukas där och bara bablade med mig och hampus även om han inte va med i våran "grupp"..
Det vanliga att han taffsar lite då och då på en och tjatar och tjatar och tjatar..
Suck..
Lukas är ett bevis på att män inte ska va i köket!
Hampus va lite sån idag oxå..
Killar..

Jag känner att jag måste börja uppdatera bloggen mer..
Vad tycker ni?
Ja eller nej?
Skriv gärna i kommentarerna!

Imon har jag sov morron!!!
Yaay!(y):D
Börjar sent och slutar tidit!
Fast har språk imon:/
Fyfaan! Läs för i helvete inte spanska!
Det går käpprätt åt helvete!

Aja.. Vi får se hur det går imon!
Gonatt puss!<3

Av malin Johansson - 10 oktober 2012 20:00

Jag känner mig dissad!!
Alla som har mitt nr smsa mig!
Alla som inte har mitt nr skriv till pellekanin på kik!

Av malin Johansson - 9 oktober 2012 22:26

Man sitter här i sängen och tänker "jag ska bara göra ett kort inlägg sen gå och lägga mig" så tänds den jävla lampan som håller på hela tiden och varit av i nårra timmar.. Fan va ljust det blev!
Iallafall

3 positiva med dagen:
1:jag slipper simma imon
2:jag börjar bli brun igen
3:min rumpa sitter kvar

3 negativa med dagen:
1:som vanligt har alla idioter klagat på vad jag hade på mig
2:jag brände mig på HKKn
3:jag har träningsvärk

Vad jag har lärt mig idag:
Ost,skink och brocolli paj är gott!
män ska ikke va i köket!
Bilar 2 är mycket bättre när man ser den med 2 4-åringar

Gonatt alla! Vi höres imon! Puss!!<3

Av malin Johansson - 9 oktober 2012 16:23

Hej alla!
Idag fick vi laga paj på HKKn
Min och kellies blev lätt godast!!
Kärringen till vikarie knuffa mig när jag skulle sätta in den i ungnen så fucking brände mig..
Sen efter gick jag och kellie till skåpen och jag la mig på golvet..
Sen när jag skulle resa mig upp höll jag på att rammla in i ett glas skåp..
Sen upptäckte jag att jag glömt min mobil och skriker "NEJ!JAG GLÖMDE MOBILEN HOS KÄRRINGEN!!!!!" och springer dit...
Suck..
Det va väl dagens höjdpunkt..
Fast pajen blev ju jävlar bra!
Nu ska jag laga mat!
Det jag hade på mig kommer på bild nedan för!
Pusspuss

Av malin Johansson - 8 oktober 2012 23:03

Tjatja bloggen!;*<3

Näää kände bara för att göra en "fjortisstart"
Idag har jag tränat!(y)
Det gick väl typ nästan bra
.. Är fort farande blek som en babianröv!
Inte kul alls!'

Dagen positiva:
1:jag har en ny tröjja(bild kommer under)
2:jag har tränat
3:jag har en rumpa

Dagens negativa:
1:jag är blek
2:hade omprov på spanska men det gick åt helvete
3:jenny va sjuk
4:jag är pank
5:det är skola imon...

Jävla fittskola-.-
Ingen lust att gå dit imon..

Det har inte hänt så mycke idag....
Ni får fråga exakt vad ni vill i kommentarerna eller om ni inte vill att nån annan ska se kan ni skriva till mig på kik:pellekanin
Helt ärliga svar!!

Min nya tröja är reflex gul(syns dåligt på bilden)
Köppt från kappahl

Gonatt puss<3

:/

Av malin Johansson - 7 oktober 2012 22:42

Hej!
Nu sitter jag här i min säng och har precis gjort mig färdig för att gå och lägga mig..
Idag har jag jobbat på nån hästgård!
Känade 700 kr:)
Så nu är jag närmare traktorn!
Dagens negativa är att jag har varit tvungen att tvätta bort all min brun utan sol och är blek som en babianröv!
Jag hoppas på att bli lite brun medans jag sover då jag tagit på ny..
Jag har bestämmt mig för att testa solarie på vinterlovet! Ska oxå kolla vad sån spraytan kostar.. Nån som vet?
Känner mig skit duktig som sparat alla pengarna till traktorn!
Vi höres imon!
Puss och godnatt!<3

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards