Alla inlägg under oktober 2012

Av malin Johansson - 14 oktober 2012 09:06

Nu sitter jag och kellie här på busshållsplatsen..
Dött som faan!!
Hela huskvarna sover..
Vi ska gå på gudstjänst...
Bara för konfa..
Är inte troende för 5 öre!
Usch och blä..

Av malin Johansson - 13 oktober 2012 22:40

Nu gåe jag och kellie och lägger oss!
Vi ska ju upp tidigt föe konfa imon..
Puss och kram! Biöd bjuder jah på!<3

Av malin Johansson - 13 oktober 2012 16:01

Nu har jag städat klart!!
Känner mig skit duktig!
Här kommer bilder på mitt sovrum och mitt badrum!

Av malin Johansson - 13 oktober 2012 11:32

Nu har jag duschat och ska städa heeeeeeeeeeela dan för kellie ska komma och sova här sen drar vi till konfan imon..

Igår!
En ganska rolig dag..
Vi åkte till tenhult, vi ser 3 traktorer så fort vi kommer dit men i en av dom va det 2 tjejer..
När vi skulle gå in på ica kommer dom 2 tjejerna kör efter oss och skriker efter oss:s vi bara wtf?!
Så vi gick runt lite och sen bestämmde vi oss för att äta pizza..
Så klart när vi äter så kladdar jag.. Som vanligt..
Sen drog vi in till stan igen.. Jag provade en vinterjacka på hm som jag ska få..När vi va där glömde jag min väska! Som tur är så tog dom in den och jag fick tillbax den!:)
Bild på jackan kommer under texten
Sen lekte vi lite på lekplatsen oxå.. Det va skit kul!!
sen va det inte så mycke att göra där så vi åkte in till huskvarna..
Där hoppa och skrek jag..
Sen när vi skulle hem va det nårra 7or från skolan som skulle med samma buss.. En av dom fick för sig att stalka oss..
Jaow orkar inte skriva mer på mobilen för det blir bara fel..
Bilder på hur det va före och efter städning kommer!
Puss och hej

Av malin Johansson - 12 oktober 2012 22:20

Gonatt bloggen!
Ni får veta imon varför jag är så jävla trött så jag lägger mig redan..
Tack för alla nya läsare idag! Över 15 st bara idag!!
Fan va najs
Gonatt puss och kram till er<333

Av malin Johansson - 12 oktober 2012 07:46

Blä ännu mer skola..
Får iaf skutts av mamma idag så slipper stå inträngd i en full buss!
Idag åker vi till tenhult!!
Wihii
Nu ska jag släppa av brorsorna på dagis!
Kolla min nya låsskärm!

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 22:48

Fyfaan vilken rolig dag!
Jag och jenny hade volvo tröjjor på oss, vi sprang till rosen, satte oss på golvet och väntade på kellie när hon kommer ser vi nårra killar från våran skola och jag bara "hej lillsnorre! Vill du ha en kram?" så fick han en kram!
Sen va vi på willys vid barnmaten och jag och jenny fick damp! Sen kom lillsnorre med nya kompisar och han fick en kram och lyfte mig, sen fick jenny för sig nått..
Hon gjorde så jag rammla och börja asgarva!
Sen gick vi ut och jag skulle bära jenny på ryggen.. Det gick inge bra.. Vi rammla diräckt..
Sen gick vi ut från rosen och så hoppade jag och skrek.. Sjöng oxå låten livet är en våldtäckt!
Fyfaan va kul vi hade!!

Det blir nårra blogginlägg imon för då ska vi till tenhult!!
Se vad vi får för oss att göra där..
Hihi
Gonatt puss och kram på er alla
Bild bjuder jag på!<3

Av malin Johansson - 11 oktober 2012 20:27

Så här snygg har jag varit idag..
Vet jag är grymt sexig

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards