Alla inlägg den 28 september 2012

<3

Av malin Johansson - 28 september 2012 23:38

Asså nu ska jag va en liten jävla lipsill..!
Jag är trött på att va singel!
Jag vill ha en kille typ igår!
En sån snäll liten sak som är badass när man är med kompisar men skit gullig när vi är själva och aldrig ett rövhål mot mig!
En som vill ha ett seriöst förhållande inte bara sex..
Om du är en gullig kille runt 15 år får du gärna skriva till pellekanin på kik!!

Gonatt alla!!:**

Av malin Johansson - 28 september 2012 18:53

Hejhej alla!!
Idag har min 11årige bror Edvin kommit..
Bäst för han nu att han sköter sig..

Är det nån mer än jag som är så in i helvetes sugen på glass?
Nu ska jag fan tjata lite på mamma så hon kör ner mig till willys eller så fåe jag ta bussen..
Pusspuss<3

Av malin Johansson - 28 september 2012 13:42

Gomorron!
Jag har varit vaken i några timmar nu men inte fått tummen ur för att göra ett inlägg!
Jag har då tänkt göra ett hiss/diss inlägg varje dag..
Om ni söta läsare skulle kunna kommentera en eller flera saker ni gillar eller ogillar, eller bara nån sak.. Så väljer jag ut 5 som jag hissar och 5 som jag dissar!
Det kan va mat,dryck,godis,kläder,skolan,bloggar,människor,be
teende osv!
Det kan va vad som helst!
Du får gärna va annonym!
Blir jätte glad om ni kommenterar nått av mina inlägg!
Alla kommentarer pubibliseras(stavning?!)
Puss på er alla!:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards