Alla inlägg den 1 december 2012

Av malin Johansson - 1 december 2012 22:01

Av malin Johansson - 1 december 2012 21:26

tjenare bloggen!!

just nu sitter jag och diggar till taylor swift we are never getting back together! den är skit bra!

idag har jag köpt ganska mycke! bilkder kommer via mobilen! det jag köpt idag är:

1 ny PRADA väska

1 ny necessär

1 nytt skärp

'5 tröjjor

2 par byxor!

det är sååå snyggt!

har åkt buss med tvillingarna överrallt idag.. ganska chill..

faan va jag längtar till torsda!!! då ska jag äta på donken med hannes :3 faan han kommer se att jag äter som en gris!aja han får inte mobba iaf!!hoppas det går bra men jag vettifaan vad jag ska ha på mig!! kommer nog prova några olika aoutfits sen får ni fan bestämma! jag vet att jag kanske inte behöver va snygg när jag bara ska till donken men jag älskar att va snugg så..hihi super fjolla här!

asså jag funderar fan på att byta blogg portal! ´till nån som man tjänar pengar på.. vad tycker ni? hade ni fortsatt läsa den då?? hoppas det!!  

jag känner mig konstig.. jag snackar med en ttcare.. han är iaf snygg på sina bilder.. bara till att hoppas att han är det irl oxå.. faan va nervös jag är!!!!!!!! jaa vad ska jag mer skriva? lalalalalalalalalalalalala

love me, hate me, say what you want about me!  

nu ska jag trycka in lite smilies i detta inlägg! puss hajjjjj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JAG ÄR BÄST!OCH SÅ ÄR DET BARA;P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards